Rehabilitacja dzieci Warszawa

Flexagen, Lekarze Możliwość komentowania Rehabilitacja dzieci Warszawa została wyłączona 52
Rehabilitacja dzieci Warszawa

Rehabilitacja dzieci Warszawa (5)Każdy rodzic chciałby mieć zdrowe dziecko. Niestety jednak nie zawsze jest tak, jak sobie życzymy. Zdarza się, że dziecko rodzi się chore,  z pewnymi dysfunkcjami, na przykład chorobami układu nerwowego (mózgowe porażenie dziecięce), wadami wrodzonymi narządu ruchu, chorobami genetycznymi ( zespół Downa), czy opóźnieniem rozwoju umysłowego. Wszystkie te choroby wymagają długotrwałej rehabilitacji.
Dzieci, które urodziły się zdrowe, także niejednokrotnie wymagają pomocy. Wtedy na przykład, kiedy ich rozwój jest z jakiegoś powodu zaburzony i nie przebiega harmonijnie albo w stanach pourazowych czy po leczeniu operacyjnym.
Główną formą rehabilitacji jest leczenie przez ruch, obejmujące korektę wad postawy, przywracanie prawidłowego zakresu ruchomości stawów, mięśni, doskonalenie koordynacji i równowagi.
Aby zdobyć więcej informacji na ten temat, warto wpisać hasło „Rehabilitacja dzieci Warszawa”, a pojawi się mnóstwo różnorodnych ofert fizjoterapii dla dzieci w różnym wieku, także najmłodszych, z wykorzystaniem wielu metod.